۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۶۴۴۲۵۵

اعتراض مردم مشهد به حرمت شکنی جریان شیرازی | امت حزب الله سکوت نمی‌کند

اعتراض مردم مشهد به حرمت شکنی جریان شیرازی | امت حزب الله سکوت نمی‌کند
مردم مشهد نسبت به حرمت شکنی طرفداران جریان شیرازی به حرم مطهر رضوی اعتراض کردند و خواستار برخورد قاطع و جدی نهادهای مسؤول با هنجار شکنان شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، به دنبال تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعطیلی موقت حرم مطهر امام رضا(ع) شماری از طرفداران جریان انحرافی شیرازی دست به اقدامات غیر قانونی برای ورود به حرم مطهر رضوی زدند.

بر اساس این گزارش، طرفداران این جریان انحرافی برای ورود غیر قانونی به حرم امن رضوی به خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) حمله ور شدند و به ورودی های حرم مطهر آسیب رساندند.

مردم انقلابی و ولایتمدار مشهد که خود به دلیل از دست دادن فیض زیارت حضوری امام هشتم(ع) اندوهناک بودند، زمانی که هتک حرمت این افراد معلوم الحال را مشاهده کردند نسبت به اقدامات هنجارشکنانه آنان هشدار دادند.

مردم مشهد اعلام کردند که ولایتمداران عاشق اهل بیت(ع) اجازه نخواهند داد که حرمت حرم مطهر رضوی شکسته شود و تأکید کردند که امت حزب الله در مقابل این هنجار شکنی ها سکوت نخواهد کرد.

مردم مشهد همچنین خواستار برخورد قاطع و جدی نهادها و مسؤولان مربوطه با هنجارشکنان حرم های مطهر شدند.

تولیت حرم مطهر رضوی نیز اعلام کرد که تعطیلی موقت حرم امام رضا(ع) به دلیل حفظ جان و سلامتی زائران بوده است.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
هنجار شکنانه
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱
هنجار شکنانه
هنجار شکنانه
هنجار شکنانه
معلومه متن قم و مشهد رو یک بی سواد نوشته شبیه هم هستند
0
3
بچه مسلمون
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۳
اینا نه مسلممون واقعین نه ایرانی نه شیعه راستین اینا میخوان ازاین بحرانی که پیش اومده استفاده کنن اوضاع کشور و بهم بریزن
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
برخورد عاقلانه باید
2
0
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
پاسخ‌ آیت الله اشرفی شاهرودی به سؤالی مربوط به بیماری کرونا بدین شرح است:

سوال: تماس، بوسیدن و دست کشیدن به ضریح مقدس امام رضا علیه‌السلام به منظور تبرک جستن، در شرایط فعلی(شیوع ویروس کرونا در کشور) چه حکمی دارد؟

پاسخ: «اعمال مذکور در شرایط حساس کنونی لزومی نداشته و می‌توان حتی با فاصله از ضریح مقدس نیز زیارت، عرض ادب و حاجت نمود تا علاوه بر توسل به ولی نعمتمان علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیه و الثناء) و سایر ائمه معصومین(علیهم السلام) که ابواب رحمت الهی بوده و حرم آنان محل استجابت دعاست، توصیه‌های انسان دوستانه سازمان نظام پزشکی نیز رعایت شود. به امید آنکه عنایات حضرات معصومین(علیهم السلام) همیشه بر کشور و مردم ولایت‌مدار آن مستدام باشد.
2
0
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
آیت الله رضا زاده: زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) با قرائت زیارتنامه حضرت رضا(ع) می‌توانند فیض زیارت حضوری این امام همام(ع) را در درگاه الهی کسب کنند تا ان‌شاءالله با توسل به حضرت رضا(ع) این خطر رفع شود.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
خداوند اسباب ظاهری را ایجاد کرده و معالجه بیماری را در طبیعت قرار داده است. به حکم قوانین طبیعت منطبق با دستور منبع عقل باید امروزه از اجتماعات مردمی دوری کرد.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
اگر عدم برپایی مراسمات مذهبی و اجتماعات مختلف اشکالی داشت قطعا رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید از این موضوع حمایت نمی‌کردند اما شاهد هستیم این بزرگواران که الگو و مرجع ما در امور دینی هستند نیز حکم به لزوم پرهیز از اجتماعات تا زمان رفع خطر داده‌اند.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
کرکس ها هوس قرنطینه کردن تفکر انقلابی را به گور خواهند برد.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
با تطبیق قاعده "حرمت همکاری بر پلیدی و تعدی" بر موضوع کرونا به این نتیجه می رسیم: کسانی که با رفتارهای نسنجیده و خارج از چارچوب اصول بهداشتی (همچون حضور در اجتماعات) روند اجتماعی گسترش بیماری کرونا را شکل یا عمق می بخشند، چنانچه آگاه از کار خود باشند، رفتارشان مصداق تعاون بر "اثم" و "عدوان" به حساب می آید.
1
0